Особливості практичної підготовки студентів-логопедів Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка в медичних закладах та інклюзивно-ресурсних центрах
DOI:
https://doi.org/10.32626/2413-2578.2021-18.46-58Ключові слова:
студенти-логопеди, практична підготовка, медичний заклад, інклюзивно-ресурсний центр, професійна підготовкаАнотація
У статті висвітлено організаційні, методичні та змістові особливості проходження навчальної та виробничої практик майбутніми логопедами в СумДПУ імені А.С. Макаренка. Авторами визначено, що особливість проходження практики залежить і визначається межами професійної кваліфікації вчителя-логопеда, що передбачає забезпечення проходження навчальної та виробничої практик на відповідних базах (загальноосвітніх та спеціальних закладах освіти, медичних закладах, соціально-реабілітаційних закладах та інклюзивно-ресурсних центрах) з метою формування в здобувачів необхідних фахових компетентностей для ефективної майбутньої професійної діяльності.
Особливу увагу в статті приділено висвітленню специфіки проходження навчальної і виробничої практик майбутніми вчителями- логопедами у медичних закладах та інклюзтвно-ресурсних центрах. У ході практики в медичних закладах здобувачі знайомляться зі специфікою роботи логопеда та навчаються надавати спеціалізовану логопедичну консультативно-діагностичну, корекційно-розвиваючу та корекційно-відновну допомогу особам різних вікових категорій. Перебуваючи на посаді учителя-дефектолога інклюзивно-ресурсного центру здобувачі ознайомлюються з особливостями своєї майбутньої професії в цій структурі та опановують консультативним, діагностичним, корекційно-розвитковим та просвітницько- методичним напрямками роботи.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Рішенням №132 від 18.01.2024р. Національної Ради України з питань
телебачення і радіомовлення присвоєно ідентифікатор медіа R30-02175.