ЛОГОПЕДИЧНИЙ СУПРОВІД СІМЕЙ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • А.В. Король Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2019-13.92-100

Анотація

У статті показано значення інформаційно-комунікаційних технологій в логопедичній роботі як засобу підвищення ефективності логопедичного супроводу сімей, в яких виховуються діти з порушеннями мовлення. З’ясовано, що розширити можливості традиційної взаємодії логопеда з батьками допоможуть сучасні дистанційно-інтерактивні форми роботи. Встановлено, що інформаційно-комунікаційні технології здатні забезпечити інформатизацію та високу ефективність логопедичного супроводу. Визначено можливості та засоби для досягнення активної взаємодії логопеда з батьками, що сприятимуть здійснення контролю, координації та утримання на необхідному рівні зворотного зв’язку з батьками з
метою підвищення ефективності логопедичного супроводу сімей, в яких виховуються діти з порушеннями мовлення. Запропоновані дистанційно-інтерактивні форми роботи із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій дозволяють проектувати нові педагогічні технології, що сприяють підвищенню ефективності логопедичного супроводу сімей, в яких виховуються діти з порушеннями мовлення з метою попередження й корекції порушень мовлення різної етіології, а також підвищення результативності корекційно-розвиткового процесу.
 

Біографія автора

А.В. Король, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

асистент кафедри дошкільної та початкової освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

Посилання

Кисличенко В.А. Логопедичний супровід сім’ї, в якій виховується дитина з порушеннями мовлення. : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.03 / В.А. Кисличенко. – К., 2011. – 20 с.

Король А.В. Дистанційно-інтерактивні форми взаємодії логопеда з педагогами та батьками як умова підвищення результативності корекційно-розвиткового процесу / А.В. Король // Молодий вчений. – 2018. – № 5.2 (57.2), травень. – С. 54-57.

Король А.В. Дистанційно-інтерактивні форми роботи як вид просвітницької діяльності вчителя-логопеда / А.В. Король // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Корекційна педагогіка і психологія. – Випуск 8 у 2 т. – Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006. – 2017. – С. 77-81.

Рібцун Ю.В. (2011) Співпраця вчителя-логопеда з батьками : молодша логопедична група для дітей із ЗНМ. Дефектологія. Особлива дитина : навчання та виховання. pp. 33-37. ISSN 2312-2781

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-11

Номер

Розділ

Статті