ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА УЧНІВ З ПОМІРНОЮ РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ ЯК ОСНОВА ВИЗНАЧЕННЯ НАПРЯМІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ

Автор(и)

  • О.П. Хохліна Національний авіаційний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2019-13.292-302

Анотація

У спеціальній психолого-педагогічній науці та практиці найбільша увага приділяється найчисельнішій категорії осіб з інтелектуальними порушеннями – особам з легкою розумовою відсталістю. На сучасному етапі поширення в Україні світової тенденції гуманістичного ставлення суспільства до осіб з особливими потребами, можливості навчання таких дітей у різноманітних освітніх установах, актуальною стала й проблема особливостей педагогічного процесу щодо дітей з помірною розумовою відсталістю.
У статті наведені результати теоретичного дослідження, спрямованого на визначення напрямів педагогічної роботи з огляду на психолого-педагогічну характеристику осіб з помірною розумовою відсталістю – на особливості розвитку пізнавальної та особистісної сфер, спілкування, практичної діяльності та самообслуговування, на відповідні особливості та можливості педагогічного впливу. При цьому визначено, що спеціально організованиий педагогічний процес має здійснюватися передусім у плані виховання, розвитку й сприяння їхній соціально-побутовій адаптації та базуватися переважно на тренуванні.

 

Біографія автора

О.П. Хохліна, Національний авіаційний університет

доктор психологічних наук, професор, професор кафедри авіаційної психології Національного авіаційного університету

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-11

Номер

Розділ

Статті