ОСОБЛИВОСТІ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ

Автор(и)

  • О.М. Вержиховська кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри психолого-медико- педагогічних основ корекційної роботи Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Кам’янець-Подільський, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0001-9342-0896

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2019-15.35-44

Ключові слова:

екологічна освіта, екологічне виховання, молодші школярі, учні з типовим розвитком, учні з порушеннями інтелекту

Анотація

У поданій статті глибоко проаналізовано теоретико-методологічні положення екологічної освіти та виховання учнів молодших класів з порушеннями інтелекту, зокрема розкрито зміст та сутність екологічної освіти та виховання учнів початкових класів з типовим розвитком; описані психологічні передумови готовності до пізнання довкілля учнів молодших класів з порушеннями інтелекту; вказано на особливості екологічної освіти та виховання учнів молодших класів з порушеннями інтелекту. Нами визначено та проаналізовано стан та особливості педагогічної практики щодо екологічної освіти та виховання учнів молодших класів з типовим розвитком та з порушеннями інтелекту. Обґрунтовано та описано методику вивчення та рівні сформованості екологічної вихованості учнів молодших класів з типовим розвитком та порушеннями інтелекту. У процесі якісного та кількісного аналізу рівня сформованості екологічної вихованості виявлено особливості її формування у молодших школярів з порушенням інтелекту, показано їх динаміку. Розкрито данні щодо експериментальної перевірки ефективності педагогічного забезпечення процесу екологічного виховання молодших школярів з порушеннями інтелекту.

Посилання

Вержиховська О.М.( 2013) Теорія і спеціальна методика виховання дітей особливостями інтелектуального розвитку: Навчально- методичний посібник Кам’янець-Подільський ТОВ “Друк-Сервіс” 372 с.

Вержиховська О.М. (2016) Теорія і методика виховання дітей в

спеціальній школі: навчально-методичний посібник / Кам’янець- Подільський національний університет імені Івана Огієнко 292 с.;

Липа В.А. (2002) Основы коррекционной педагогики: Учебное пособие Донецк: Лебидь 327 с.; 4. Гаврилов О. В. (2011) Методика навчання учнів 1-4-х класів спеціальної школи: навчальний посібник. Кам’янець- Подільський ТОВ “Друк-Сервіс”. 312 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-08

Номер

Розділ

Статті