DOI: https://doi.org/10.32626/2413-2578.2019.15.101-111

ЗМІСТОВІ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ СТУДЕНТІВ-ЛОГОПЕДІВ

А.І. Куриця

Анотація


У статті розглянуто змістові та методичні аспекти програми розвитку лідерських якостей студентів- логопедів. Основним методом розвитку лідерських якостей особистості став соціально-психологічний тренінг «Відповідальний лідер», який дозволив активізувати процеси взаємної відповідальності і відповідальної залежності членів групи, підвищити рівні відповідальності кожного учасника. метою тренінгу «Відповідальний лідер» був розвиток лідерських якостей особистості на основі відповідальності. Під час групових та індивідуальних консультацій формування й виконання програми періодично ставали предметом обговорення, що стимулювало студентів для використання цього засобу саморозвитку. Спостереження за поведінкою учасників та змінами у навчальній та суспільній діяльності показало, що зросли мотивація досягнень, активність студентів. Також зросла кількість проявів відповідального ставлення і до навчання, і до громадських доручень. Соціальний досвід, отриманий у процесі тренінгу, не тільки надав членам групи можливість свідомо й цілеспрямовано ставитися до діяльності лідера, а й створив умови для особистісного розвитку студентів.


Ключові слова


лідерські якості, студент-логопед, програма розвитку лідерських якостей студентів-логопедів.

Повний текст:

PDF

Посилання


Абульханова-Славская К.А. (1991) Стратегия жизни. Москва: Мысль.;

Костюк Г.С. (1989) Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. Київ: Радянська школа.;

Мараховська Н. В. (2005) Тренінг як один зі способів виявлення та розвитку лідерських якостей у педагогів вищої школи. Зб. наук. пр. Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 244, 97-103.;

Рубинштейн С.Л. Человек и мир. Проблемы общей психологии. Москва: Педагогика, 255- 385.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.