Навчально-змістовий ресурс професійної пiдготовки майбутнього вчителя початкової Школи до інклюзивного навчання учнів: аналіз та адаптація

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.92-104

Ключові слова:

аналіз, адаптація, навчально-змістовий ресурс, професійна пiдготовка майбутнього вчителя початкової школи до інклюзивного навчання учнів

Анотація

Автором статті здійснено аналіз теоретико-практичного аспекту професійної підготовки щодо формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до інклюзивного навчання учнів. Проаналізовано нормативну частину навчальних планів і з'ясовано систему підготовки студентів спеціальності 013 «Початкова освіта» в Чернівецькому національному університеті ім. Ю. Федьковича за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» щодо циклів: загальної підготовки і професійної підготовки, обов'язкових навчальних дисциплін та дисциплін професійної підготовки студентів. Виокремлено та охарактеризовано  діючий  навчально-змістовий  ресурс  на  потенційні можливості щодо забезпечення студентів професійною компетентністю задля інклюзивного навчання учнів. Запропоновано адаптувати зміст програм обов’язкових навчальних дисциплін та дисциплін вільного вибору в контексті предмету експериментального дослідження. Зроблено висновок про необхідність оптимізації професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до інклюзивного навчання учнів, з метою здобуття професійних знань, набуття відповідних професійно-значущих якостей та практичної підготовки задля виконання розширеного спектру функцій вчителя інклюзивного класу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-29

Як цитувати

Гордійчук, О. (2025). Навчально-змістовий ресурс професійної пiдготовки майбутнього вчителя початкової Школи до інклюзивного навчання учнів: аналіз та адаптація. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), 1(16), 92–104. https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.92-104