Корекційно-розвиткові послуги для дітей з освітніми труднощами під тиском війни
DOI:
https://doi.org/10.32626/2413-2578.2024-23.226-238Ключові слова:
корекційно-розвиткові послуги, психолого- педагогічні послуги, воєнні дії, діти з освітніми труднощами, суб’єктивне благополуччя, учасники корекційно-розвиткового процесуАнотація
Стаття порушує питання корекційно-розвиткових послуг дітям з освітніми труднощами в умовах воєнних дій. Автор звертає увагу, що якість цих послуг залежить від стану суб’єктивного благополуччя основних учасників корекційно- розвиткового процесу: спеціалістів, батьків та дитини. Знижений рівень суб’єктивного благополуччя через воєнний стан в Україні значною мірою впливає на організацію корекційно-розвиткової роботи.
Шляхом опитування виявлено спільні для всієї території України проблеми і деяку специфіку у прифронтових регіонах.
Визначено завдання і напрями вдосконалення корекційно- розвиткових і психолого-педагогічних послуг дітям з освітніми труднощами, з акцентом на прифронтових регіонах: ґрунтовне обов’язкове навчання спеціалістів IT-технологіям та технологіям АІ; трансформація корекційно-розвиткових занять у напрямі стабілізації психоемоційного стану дитини; наповнення дидактичного матеріалу новим україномовним психологічно безпечним змістом; налагодження психологічної фасилітації спеціалістів, котрі надають психолого- педагогічні та корекційно-розвиткові послуги дітям з освітніми труднощами.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Рішенням №132 від 18.01.2024р. Національної Ради України з питань
телебачення і радіомовлення присвоєно ідентифікатор медіа R30-02175.