Міждисциплінарний підхід у дослідженні Соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з інвалідністю засобами Інклюзивного туризму

Автор(и)

  • Оксана Кравченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-0552-4028

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.142-153

Ключові слова:

інклюзія, соціально-психологічна реабілітація, особливі освітні потреби, міждисциплінарний підхід

Анотація

У плані дослідження теоретичних засад соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з інвалідністю засобами інклюзивного туризму міждисциплінарний підхід дозволяє синтезувати теорії інноваційних процесів із різних наукових сфер для моделювання інноваційних інклюзивних процесів і розробки інтегративних технологій соціальної інтеграції та соціалізації людей з інвалідністю.

Такі міждисциплінарні дослідження спрямовані на пошук шляхів застосування теоретичних концепцій, розв’язання практичних проблем інклюзивної освіти, її соціально-психологічного компонента, отримання конкретних результатів у практиці інноваційної діяльності закладів освіти.

У процесі міждисциплінарного синтезу потребують розв’язання питання дифузії в освітню інклюзію понять, концепцій, моделей, принципів, методів, онтологічних уявлень з інших наукових галузей (інклюзія, туризм, соціальна робота, педагогіка, соціальна педагогіка, психологія, краєзнавство, реабілітаційна географія, медична реабілітація тощо), доцільності й правомірності їх застосування для розробки інноваційних теорій і технологій соціально-психологічної реабілітації.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-29

Як цитувати

Кравченко, О. (2025). Міждисциплінарний підхід у дослідженні Соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з інвалідністю засобами Інклюзивного туризму. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), 1(16), 142–153. https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.142-153