Категорія діяльності: сутність та Використання у психолого-педагогічних дослідженнях

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.230-244

Ключові слова:

діяльність, базова категорія психології, змістовні ознаки діяльності, методологічний принцип єдності психіки й діяльності, діяльнісний підхід

Анотація

Психолого- педагогічне дослідження передбачає розробку його теоретико- методологічних засад, які базуються на зꞌясуванні базових категорій, відповідних методологічних принципів, підходів та ін. У статті розглядається проблема діяльності як базової категорії психології.

Розкриваючи зміст категорії діяльності на основі проведеного теоретико-методологічного дослідження, показується її значення для психології, для розуміння походження, функціонування й призначення психіки та її складових, можливості її використання у наукових пошуках та практичній роботі з людиною з метою її розвитку. У контексті проблеми розглядається сутність діяльності як форми активності людини, її ознак, методологічного принципу єдності психіки й діяльності, діяльнісного підходу та його основних теоретичні позиції; автори торкаються також питань структури діяльності та основних напрямів її формування.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-29

Як цитувати

Синьов, . В., & Хохліна , О. (2025). Категорія діяльності: сутність та Використання у психолого-педагогічних дослідженнях. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), 1(16), 230–244. https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.230-244