Корекція порушень структури особистості підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.56-65Ключові слова:
структура особистості, підлітки з типовим розвитком, підлітки з порушеннями інтелектуального розвитку, навчально- виховний процес, педагогічне забезпеченняАнотація
У поданій статті проаналізовано теоретико-методологічні положення та підходи щодо проблеми розвитку особистості підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку, зокрема розкрито зміст та сутність, когнітивні основи розвитку особистості підлітків з типовим розвитком; здійснено характеристику становлення особистості підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку; вказано на особливості розвитку особистості підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку у навчально- виховному процесі. Нами визначено та проаналізовано стан та особливості педагогічної практики щодо психолого-педагогічного забезпечення процесу корекції порушень у структурі особистості підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку. Обґрунтовано та описано методику вивчення та рівні сформованості особистості підлітків з типовим розвитком та порушеннями інтелекту. У процесі якісного та кількісного аналізу рівнів сформованості особистості підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку виявлено особливості її формування у цієї нозології підлітків, показано їх динаміку. Розкрито данні щодо експериментальної перевірки ефективності педагогічного забезпечення процесу корекція порушень структури особистості підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку у навчально-виховному процесі засобами морального виховання.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Рішенням №132 від 18.01.2024р. Національної Ради України з питань
телебачення і радіомовлення присвоєно ідентифікатор медіа R30-02175.