Аналіз сучасних наукових доробок корекційної педагогіки щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку

Автор(и)

  • Наталія Лещій «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського», Україна https://orcid.org/0000-0002-8843-7156

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.142-151

Ключові слова:

фізкультурно-оздоровча робота, діти з різними порушеннями розвитку, школярі зі складними порушеннями розвитку, методики корекції засобами фізичного виховання

Анотація

Стаття присвячена аналізу результатів досліджень сучасних науковців щодо організації фізкультурно- оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку в спеціалізованих закладах освіти. З’ясовано, що дисертаційні дослідження, в яких розглядаються питання впровадження технології комплексної фізкультурно-оздоровчої роботи впродовж навчального дня в умовах освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку в сучасній корекційній педагогіці відсутні. Предметом наукових досліджень є виявлення впливу фізичних занять на розвиток фізичних якостей і здібностей дітей з психофізичними порушеннями.

У статті проаналізовано експериментальні методики з фізичного виховання щодо корекції фізичного розвитку, рухової сфери для дітей з порушеннями постави, сліпих та слабозорих школярів, з порушеннями слуху різними засобами фізичної культури. Окремо акцентується на дослідженні, в якому вперше порушено проблему фізичного виховання школярів зі складними сенсорними порушеннями, тобто сліпоглухих дітей, які мають одночасно порушення функції слухового і зорового аналізаторів. Проаналізовано корекційну програму з фізичного виховання дітей зі складними сенсорними порушеннями, що передбачає організацію щоденних занять школярів фізичними вправами.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-29

Як цитувати

Лещій, Н. (2025). Аналіз сучасних наукових доробок корекційної педагогіки щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), 2(16), 142–151. https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.142-151