Прикладне та концептуальне розуміння анімації в процесі соціальної інтеграції молоді з інвалідністю
DOI:
https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.151-162Ключові слова:
анімація, соціокультурна анімація, молодь з інвалідністю, соціальна інтеграціяАнотація
У статті з’ясовано, що соціокультурна анімація пропонує засоби налагодження соціальних зв'язків, порушених інвалідністю, за допомогою яких особи з інвалідністю сприйматимуться як повноправні громадяни.
Обгрунтовано, що анімаційна проблематика вже упродовж двох десятиліть активно розглядається у вітчизняній науці передусім як сфера практичної діяльності та активно розробляються різні напрями анімаційної діяльності, зокрема: теоретичні та практичні засади соціокультурної анімації.
Наголошено на широкому розумінні соціокультурної анімації, що охоплює тріаду завдань які реалізуються паралельно і становлять невід’ємні елементи в змісті соціокультурної анімації в процесі соціальної інтеграції молоді з інвалідністю та вузькому (прикладному), як практичний напрям, вид, технологію діяльності відповідних інституцій та працівників.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Рішенням №132 від 18.01.2024р. Національної Ради України з питань
телебачення і радіомовлення присвоєно ідентифікатор медіа R30-02175.