Прикладне та концептуальне розуміння анімації в процесі соціальної інтеграції молоді з інвалідністю

Автор(и)

  • Тетяна Мартинюк Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Україна https://orcid.org/0000-0002-9288-8179

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.151-162

Ключові слова:

анімація, соціокультурна анімація, молодь з інвалідністю, соціальна інтеграція

Анотація

У статті з’ясовано, що соціокультурна анімація пропонує засоби налагодження соціальних зв'язків, порушених інвалідністю, за допомогою яких особи з інвалідністю сприйматимуться як повноправні громадяни.

Обгрунтовано, що анімаційна проблематика вже упродовж двох десятиліть активно розглядається у вітчизняній науці передусім як сфера практичної діяльності та активно розробляються різні напрями анімаційної діяльності, зокрема: теоретичні та практичні засади соціокультурної анімації.

Наголошено на широкому розумінні соціокультурної анімації, що охоплює тріаду завдань які реалізуються паралельно і становлять невід’ємні елементи в змісті соціокультурної анімації в процесі соціальної інтеграції молоді з інвалідністю та вузькому (прикладному), як практичний напрям, вид, технологію діяльності відповідних інституцій та працівників.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-29

Як цитувати

Мартинюк, Т. (2025). Прикладне та концептуальне розуміння анімації в процесі соціальної інтеграції молоді з інвалідністю. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), 2(16), 151–162. https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.151-162