Педагогічний менеджмент у розвитку інтегральної компетентності майбутніх фахівців галузі спеціальної освіти в умовах магістратури
DOI:
https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.188-201Ключові слова:
педагогічний менеджмент, майбутні фахівці галузі спеціальної освіти, інтегральна компетентність, фахові компетентності, програмні результати навчанняАнотація
Розглянуто теоретичні результати дослідження щодо застосування педагогічного менеджменту в контексті розвитку інтегральної компетентності майбутніх фахівців галузі спеціальної освіти в умовах магістратури. Виокремлено основні функції педагогічного менеджменту (планово-прогностична, інформаційно- аналітична, мотиваційно-цільова, організаційно-виконавча, контрольно- діагностична, регулятивно-корекційна, функція організації інтегральної підготовки студентів магістратури); принципи, на які варто спиратися викладачам у формуванні інтегральної компетентності майбутнього педагога галузі спеціальної освіти. З’ясовано, що розвиток інтегральної компетентності студентів галузі спеціальної освіти є складним особистісно-діяльнісним утворенням, що має компонентний характер і включає такі складники: мотиваційний; когнітивно-змістовий; операційно- діяльнісний; гуманістично-креативний. Автори статті вважають, що розвиток інтегральної компетентності в умовах магістратури – це багатоаспектний процес формування професійної компетентності майбутніх фахівців, динаміка якого обумовлена науково-пізнавальним, проектно-моделювальним та діяльнісно-творчим рівнями. Цей процес передбачає забезпечення професійно особистісного самовираження майбутніх педагогів галузі спеціальної освіти, перехід до студентоцентрованого підходу в організації навчального процесу та його орієнтацію на виявлення доцільної освітньої траєкторії для кожного магістранта, створення в освітньому процесі середовища активного навчання та умов для розвитку творчого потенціалу студентів засобами інноваційних та інформаційно-комунікативних технологій.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Рішенням №132 від 18.01.2024р. Національної Ради України з питань
телебачення і радіомовлення присвоєно ідентифікатор медіа R30-02175.