Особливості психолого- педагогічного супроводу старших школярів із синдромом Дауна

Автор(и)

  • Наталія Рябченко Запорізька спеціальна загальноосвітня школа- інтернат «Джерело», Запоріжжя, Україна https://orcid.org/0000-0001-9439-8002
  • Наталія Рябченко Запорізька спеціальна загальноосвітня школа- інтернат «Джерело», Запоріжжя, Україна https://orcid.org/0000-0001-9439-8002
  • Світлана Драєвська Запорізька спеціальна загальноосвітня школа- інтернат «Джерело», Запоріжжя, Україна https://orcid.org/0000-0002-6053-1386

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.230-240

Ключові слова:

психолого-педагогічний супровід, синдром Дауна, Інтелектуальні порушення, освіта дітей з порушеннями психофізичного розвитку, соціалізація

Анотація

У статті розглянуто основні аспекти системи психолого-педагогічного супроводу старших школярів із синдромом Дауна в умовах спеціального закладу. Авторами розкрито питання доцільності впровадження роботи з основних векторів особистісного розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями як шлях до формування в учнів можливостей бути успішною особистістю.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-29

Як цитувати

Рябченко, Н., Рябченко, Н., & Драєвська, С. (2025). Особливості психолого- педагогічного супроводу старших школярів із синдромом Дауна. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), 2(16), 230–240. https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.230-240