Особливості психолого- педагогічного супроводу старших школярів із синдромом Дауна
DOI:
https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.230-240Ключові слова:
психолого-педагогічний супровід, синдром Дауна, Інтелектуальні порушення, освіта дітей з порушеннями психофізичного розвитку, соціалізаціяАнотація
У статті розглянуто основні аспекти системи психолого-педагогічного супроводу старших школярів із синдромом Дауна в умовах спеціального закладу. Авторами розкрито питання доцільності впровадження роботи з основних векторів особистісного розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями як шлях до формування в учнів можливостей бути успішною особистістю.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-06-29
Як цитувати
Рябченко, Н., Рябченко, Н., & Драєвська, С. (2025). Особливості психолого- педагогічного супроводу старших школярів із синдромом Дауна. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), 2(16), 230–240. https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.230-240
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Рішенням №132 від 18.01.2024р. Національної Ради України з питань
телебачення і радіомовлення присвоєно ідентифікатор медіа R30-02175.