Сучасний стан історико-педагогічних досліджень системи навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в Україні

Автор(и)

  • Тетяна Черненко національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Україна https://orcid.org/0000-0002-0591-5352

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.290-301

Ключові слова:

спеціальна освіта, ортопедагогіка, діти із порушеннями функцій опорно-рухового апарату, навчання дітей із особливими освітніми потребами

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі сучасної спеціальної освіти –історії розвитку освіти дітей із різними порушеннями в Україні. Мета роботи проаналізувати наукові здобутки у напрямку досліджень системи навчання та виховання дітей із особливими освітніми потребами в Україні та встановити стан вивчення проблеми навчання дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату. Особливо важливим на сучасному етапі реформування системи освіти у нашій державі є вивчення вітчизняного досвіду навчання дітей із особливими освітніми потребами, у тому числі дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату. Встановлено, що на сучасному етапі питання історії освіти із порушеннями функцій опорно-рухового апарату не були предметом наукових розвідок. Аналіз науково-методологічної літератури показав, що у галузі історії ортопедагогіки такі дослідження відсутні. У роботі висвітлено основні періоди розвитку освіти дітей з порушеннями зору, слуху, інтелекту та притаманні їм особливості.

Опубліковано

2025-06-29

Як цитувати

Черненко, Т. (2025). Сучасний стан історико-педагогічних досліджень системи навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в Україні. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), 2(16), 290–301. https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.290-301