Організація навчального процесу для дітей з особливими потребами у добу незалежності України (2000-і рр.).

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.302-311

Ключові слова:

діти з особливими освітніми потребами, спеціальна освіта, права дітей із особливими потребами, спеціальні загальноосвітні школи-інтернати, права дітей з особливими освітніми потребами

Анотація

У статті відображено організацію навчально-виховного процесу шкіл для дітей з особливими потребами у добу незалежності України; розглянуто права дітей з особливими освітніми потребами. Авторкою здійснено аналіз організацію навчально-виховного процесу шкіл для дітей особливими потребами за допомогою методів аналізу, синтезу, систематизації й узагальнення. Стаття може бути вказівником до пошуку оптимальних шляхів соціалізації дітей із особливими освітніми потребами та їх інтегрування в суспільство. Автор статті зазначає, що зміст і стан роботи початкової та середньої освіти спеціальних шкіл був спрямований на врахуванні інтересів дітей з особливими потребами у суспільному житті, що було одним із показників розвитку демократії, забезпечення прав людини.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-29

Як цитувати

Шевченко, С. (2025). Організація навчального процесу для дітей з особливими потребами у добу незалежності України (2000-і рр.). Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), 2(16), 302–311. https://doi.org/10.32626/2413-2578.2020-16.302-311