Формування зорового сприймання у дітей дошкільного віку з порушеннями розумового розвитку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2413-2578.2021-17.186-195Ключові слова:
сприймання, зорове сприймання, діти дошкільного віку, порушення розумового розвитку, вправи, сенсорне вихованняАнотація
Стаття містить результати теоретичного узагальнення та практичної роботи з обстеження стану зорового сприймання дітей з порушеннями розумового розвитку старшого дошкільного віку та ряд методичних рекомендацій щодо формування означеного психічного процесу.
Вказано на те, що відмінності у зоровому обстеженні пов’язані з характером подальшої діяльності. Але, незважаючи на відмінності, є загальні основні моменти, прийоми, типові для зорового обстеження. В якості таких виділяють: сприйняття цілісного образу предмета; виділення основних частин та визначення їх властивостей; визначення просторових відносин частин між собою; виділення більш дрібних частин і встановлення їх просторового розташування по відношенню до основних частин; повторне цілісне сприймання предмета.
У статті виведено узагальнення, що сенсорне виховання слід здійснювати в межах змістовних, широких видів діяльності: маніпуляцій, побутової, трудової, конструктивної, музичної, ігрової діяльності, малювання. Саме в цих умовах у дітей найбільш успішно формуються навички узагальненої орієнтувальної діяльності, йде оволодіння чуттєвими вимірами.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Рішенням №132 від 18.01.2024р. Національної Ради України з питань
телебачення і радіомовлення присвоєно ідентифікатор медіа R30-02175.