Роль практичного психолога як члена команди супроводу інклюзивного процесу

Автор(и)

  • Марина Міщенко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0003-0739-0497

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2021-17.196-203

Ключові слова:

інклюзивна освіта, практичний психолог, психолого-педагогічний супровід

Анотація

У статті висвітлено роль практичного психолога в роботі команди супроводу інклюзивного процесу. Охарактеризовано особливості психологічного  супроводу дитини з особливими освітніми потребами, яка навчається у загальноосвітньому закладі та забезпечення оптимального розвитку, успішній інтеграції в соціум.

Закцентовано увагу на тому, що особливо ефективною в командній роботі є співпраця практичного психолога, вчителя та класним керівником. Особлива роль в цьому процесі належить практичному психологу освітнього закладу, його професійним знанням, умінням формувати необхідні педагогічні компетентності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-08

Як цитувати

Міщенко, М. (2025). Роль практичного психолога як члена команди супроводу інклюзивного процесу. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), (17), 196–203. https://doi.org/10.32626/2413-2578.2021-17.196-203