Прогностично-особистісний підхід в організації уроків образотворчого мистецтва у системі початкової освіти

Автор(и)

  • Ольга Зан Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Україна https://orcid.org/0000-0002-6788-271X

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2021-18.33-45

Ключові слова:

інноваційні форми, навчання, урок, прогнозування, планування, захоплення, індивідуальна, спільна діяльність

Анотація

. У дослідженні представлено форми уроків образотворчого мистецтва на основі прогностично-особистісного підходу у системі початкової освіти. У статті актуалізується проблема оптимізації художньої освіти та когнітивного розвитку засобами уроків образотворчого мистецтва. Метою статті є висвітлення результатів теоретичних пошуків та їх практичної апробації різних форм навчання образотворчому мистецтву молодших школярів на основі особистісного підходу та прогнозування діяльності дитини. У процесі наукових досліджень з’ясовано, що найефективнішою формою інноваційного викладання образотворчого мистецтва у молодших класах є урок-проблемне навчання, урок-казка, урок-подорож, урок сприйняття живопису та його опис, передбачення та прогнозування  подій на картині. Доведено,  що  процес уроку образотворчого мистецтва та прогностичні завдання на ньому для молодших школярів краще реалізувати у формі гри. Встановлено, що всі форми уроків образотворчого мистецтва на основі прогнозування та планування з опорою на особистісний підхід повинні містити індивідуальні, групові та спільні форми організації дітей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-08

Як цитувати

Зан, О. (2025). Прогностично-особистісний підхід в організації уроків образотворчого мистецтва у системі початкової освіти. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), (18), 33–45. https://doi.org/10.32626/2413-2578.2021-18.33-45