Логопедичний практикум в системі підготовки магістрів спеціальності 016 Спеціальна освіта (Логопедія)

Автор(и)

  • Катерина Зелінська-Любченко Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна https://orcid.org/0000-0002-9986-4989
  • Людмила Мороз Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна https://orcid.org/0000-0001-6087-1252
  • Лариса Стахова Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна https://orcid.org/0000-0002-0540-0674

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2022-19.102-111

Ключові слова:

освітній компонент, практична підготовка, логопедичний практикум, Науково-практичний центр кафедри логопедії, професійна підготовка

Анотація

У статті висвітлено особливості викладання вибіркового освітнього компоненту «Логопедичний практикум» у СумДПУ імені А. С. Макаренка для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Освітній компонент відзначається своєю практичною спрямованістю. У результаті вивчення зазначеної навчальної дисципліни студенти мають володіти наступними уміннями: проводити аналіз мовленнєвих порушень; визначати зміст корекційної роботи; вибирати доцільні методи та прийоми логопедичного впливу при різних мовленнєвих порушеннях у дітей та дорослих; обирати доречну послідовність дій та продуктивно їх виконувати; проводити корекційну роботу з особами із мовленнєвими порушеннями різного віку. В рамках курсу студенти мають змогу працювати із особами з мовленнєвими порушеннями на базі Науково- практичного центру кафедри логопедії а саме: спостерігати за проведенням консультацій, діагностики та занять фахівцями центру, а також брати участь в обговоренні виду та ступеня мовленнєвого порушення і здійснювати повноцінний логопедичний вплив.

Зазначено, що освітній компонент «Логопедичний практикум» є важливим у процесі оволодіння фахом логопеда. Особливо значущим він є для студентів-магістрантів, що вступили в магістратуру за системою «перехресного вступу».

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-08

Як цитувати

Зелінська-Любченко , К., Мороз, Л., & Стахова, Л. (2025). Логопедичний практикум в системі підготовки магістрів спеціальності 016 Спеціальна освіта (Логопедія). Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), (19), 102–111. https://doi.org/10.32626/2413-2578.2022-19.102-111