Особливості застосування здоров’язберігаючих технологій у навчанні дітей з ООП
DOI:
https://doi.org/10.32626/2413-2578.2022-19.191-201Ключові слова:
здоров’язберігаючі технології, діти з особливими освітніми потребами, здоровий спосіб життя, корекційні технології, навчання, технології збереження та стимулювання здоров’яАнотація
У статті розглянуті новітні та найбільш ефективні технології здоров’язбереження, які доцільно використовувати при навчанні дітей з особливими освітніми потребами: навчання здоровому способу життя, технології збереження та стимулювання здоров’я, корекційні технології. Відзначається, що використання здоров’язберігаючих технологій в навчанні дітей з ООП є профілактичним методом, який не дає порушенням здоров’я з часом посилюватися і відповідно не утруднювати навчальний процес. Для кращого результату здоров’язберігаючі технології повинні включають такі компоненти, як варіативність методів і форм навчання; оптимальне поєднання рухових і статичних навантажень; навчання в малих групах; використання наочності; поєднання різних форм надання інформації; створення емоційно сприятливої атмосфери; формування мотивації до навчання; культивування знань з питань здоров’я. Передбачається обов’язкове використання психолого-педагогічних прийомів, методів, підходів для вирішення виникаючих проблем із здоров’ям дітей. Тільки комплексне і системне використання цих технологій допомагає досягти вагомих результатів. Здоров’язберігаючі технології, які використовуються в навчальному процесі створюють максимально можливі умови для збереження, зміцнення і розвитку духовного, емоційного, інтелектуального, особистісного та фізичного здоров’я дітей з ООП.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Рішенням №132 від 18.01.2024р. Національної Ради України з питань
телебачення і радіомовлення присвоєно ідентифікатор медіа R30-02175.