Роль педагогів закладів загальної середньої освіти у реалізації корекційного компоненту інклюзивної освіти

Автор(и)

  • Олена Чопік Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Україна http://orcid.org/0000-0003-1521-6202

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2022-19.249-267

Ключові слова:

педагоги, заклад загальної середньої освіти, корекційний компонент, інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі участі педагогів закладів загальної середньої освіти у реалізації корекційного компоненту інклюзивної освіти. У статті зазначено функції вчителів предметів у закладі загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням. Наголошено на порушеннях в організації інклюзивного навчання та їхніх причинах. Розкрито сутність корекційної спрямованості навчання і виховання учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного закладу. Досліджено методичну готовність педагогів до роботи в інклюзивних класах. З’ясовано, що педагоги загалом є досить компетентними у питаннях організації інклюзивного навчання, хочуть підвищувати свій професійний рівень, проте не повністю усвідомлюють свою роль як члена команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-08

Як цитувати

Чопік, О. (2025). Роль педагогів закладів загальної середньої освіти у реалізації корекційного компоненту інклюзивної освіти. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), (19), 249–267. https://doi.org/10.32626/2413-2578.2022-19.249-267