До питання про тяжкий ступінь порушення інтелектуального розвитку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2413-2578.2022-20.35-46Ключові слова:
тяжкий ступінь порушення інтелекту, психофізичний розвиток, інтелектуальний коефіцієнт, спеціальний освітній процесАнотація
У статті проаналізовано особливості психофізичного розвитку дітей з тяжким ступенем порушення інтелекту. Окремо закцентовано увагу на емоційній і мотиваційних сферах цих дітей, на становленні моторної і кінестетичної сфер. При цьому зазначено, що їхній психофізичний розвиток безпосередньо впливає на формування соціально ціннісних поведінкових якостей, на становлення їхньої особистісної сфери. Також окремо відмічається, що проблеми, які є у психофізичному розвитку і які обумовлені значними негативними органічними впливами мають безпосередній вплив на освітній процес, на процес передачі соціально значимої інформації і, відповідно, її отримання дітьми з тяжким ступенем інтелектуального порушення.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Рішенням №132 від 18.01.2024р. Національної Ради України з питань
телебачення і радіомовлення присвоєно ідентифікатор медіа R30-02175.