До питання про тяжкий ступінь порушення інтелектуального розвитку

Автор(и)

  • Олексій Гаврилов Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Україна https://orcid.org/0000-0002-8591-9483

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2022-20.35-46

Ключові слова:

тяжкий ступінь порушення інтелекту, психофізичний розвиток, інтелектуальний коефіцієнт, спеціальний освітній процес

Анотація

У статті проаналізовано особливості психофізичного розвитку дітей з тяжким ступенем порушення інтелекту. Окремо закцентовано увагу на емоційній і мотиваційних сферах цих дітей, на становленні моторної і кінестетичної сфер. При цьому зазначено, що їхній психофізичний розвиток безпосередньо впливає на формування соціально ціннісних поведінкових якостей, на становлення їхньої особистісної сфери. Також окремо відмічається, що проблеми, які є у психофізичному розвитку і які обумовлені значними негативними органічними впливами мають безпосередній вплив на освітній процес, на процес передачі соціально значимої інформації і, відповідно, її отримання дітьми з тяжким ступенем інтелектуального порушення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-08

Як цитувати

Гаврилов, О. (2025). До питання про тяжкий ступінь порушення інтелектуального розвитку. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), (20), 35–46. https://doi.org/10.32626/2413-2578.2022-20.35-46