Методичні аспекти збагачення лексичного запасу старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення засобами природничо-екологічного виховання
DOI:
https://doi.org/10.32626/2413-2578.2023-21.75-88Ключові слова:
дошкільник, природничо-екологічне виховання, загальне недорозвинення мовлення, лексикаАнотація
Стаття присвячена проблемі збагачення лексичного запасу старших дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення за допомогою засобів екологічного виховання, а саме природничо-екологічного словника. Проаналізовано можливості використання природничо-екологічних знань для активного розвитку словникового запасу у дітей з мовленнєвими труднощами. У статті висвітлені труднощі у засвоєнні лексики дошкільниками з ЗНМ. У статті пропонується залучення старших дошкільників до вивчення природничо- екологічних тем і одночасного підвищення мовленнєвих навичок. Наведено приклади вправ та завдань, які сприяють формуванню лексичного запасу, розширенню розуміння екологічних понять і розвитку комунікативних здібностей, підкреслена важливість інтеграції природничо-екологічних тем у навчальну програму для дошкільників з ЗНМ та ефективного використання цих знань у корекційному процесі. Зазначено, що екологічне виховання може стати цікавим та результативним засобом збагачення лексичного запасу старших дошкільників із ЗНМ.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Рішенням №132 від 18.01.2024р. Національної Ради України з питань
телебачення і радіомовлення присвоєно ідентифікатор медіа R30-02175.