Програмово-методичний комплекс логопедичного супроводу дітей раннього віку з церебральним паралічем

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2023-21.115-128

Ключові слова:

дитина раннього віку з церебральним паралічем, логопедичний супровід, програмово-методичний комплекс, комплексна діагностика, логопедизація, міжгалузева команда

Анотація

У статті представлено зміст програмово-методичного комплексу логопедичного супроводу дітей раннього віку з церебральним паралічем. Здійснено системний теоретико-емпіричний аналіз стану логопедичного супроводу дітей раннього віку з церебральним паралічем в Україні. Сучасні дані у результаті поглибленого вивчення стану логопедичного супроводу дитини раннього віку з церебральним паралічем підтверджують значні проблеми організації та забезпечення супроводу цих дітей. Вважаємо, що організація логопедичного супроводу дитини раннього віку з церебральним паралічем може забезпечити потреби такої дитини в максимальному розвитку та м’якій логоінтеграції в умовах сучасного освітнього простору України. Представлено новий дизайн логопедичного супроводу дітей з церебральним паралічем. Ми поглибили поняття супроводу, враховуючи мультифакторність природи дитячого церебрального паралічу і врахували особливості перебігу розвитку дитини у ранньому віці. У статті нами представлено та визначено основні напрями програмово-методичного комплексу логопедичного супроводу дітей раннього віку з церебральним паралічем та їх змістове наповнення. Представлено алгоритм та умови логопедичного супроводу (комплексна діагностика, логопедизація простору, міжгалузева команда) означеної категорії дітей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-08

Як цитувати

Синиця, А. (2025). Програмово-методичний комплекс логопедичного супроводу дітей раннього віку з церебральним паралічем. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), (21), 115–128. https://doi.org/10.32626/2413-2578.2023-21.115-128