Особливості психолого-педагогічної реабілітації осіб з психофізичними порушеннями
DOI:
https://doi.org/10.32626/2413-2578.2023-21.129-140Ключові слова:
психолого-педагогічні аспекти, реабілітація, психофізичні порушення, психологічна підтримка, психолого-педагогічний супровід, психологічна адаптаціяАнотація
У статті розглядається багатогранність сфери психолого-педагогічної реабілітації. Зокрема, зазначаються широкі і різноманітні можливості реабілітації осіб з психофізичними вадами. Крім того, вказується на те, що суспільство на сучасному етапі прагне задовольняти все ширше коло потреб людей з психофізичними обмеженнями. Робиться акцент на тому, що людину з інвалідністю слід розглядати незалежно від її дієздатності й корисності для суспільства, як об’єкт соціальної політики, що орієнтована на створення особі умов для максимально можливої реалізації всіх потенційних здібностей, інтеграції у суспільство. В той же час людину з інвалідністю слід розглядати не лише як об’єкт спеціальної освіти, реабілітаційних заходів, соціальної роботи, але й як активного об’єкта суспільного життя і творця своєї долі.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Рішенням №132 від 18.01.2024р. Національної Ради України з питань
телебачення і радіомовлення присвоєно ідентифікатор медіа R30-02175.