Особливості психолого-педагогічної реабілітації осіб з психофізичними порушеннями

Автор(и)

  • Віталій Співак Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Україна https://orcid.org/0000-0003-1843-562X

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2023-21.129-140

Ключові слова:

психолого-педагогічні аспекти, реабілітація, психофізичні порушення, психологічна підтримка, психолого-педагогічний супровід, психологічна адаптація

Анотація

У статті розглядається багатогранність сфери психолого-педагогічної реабілітації. Зокрема, зазначаються широкі і різноманітні можливості реабілітації осіб з психофізичними вадами. Крім того, вказується на те, що суспільство на сучасному етапі прагне задовольняти  все  ширше  коло  потреб  людей  з  психофізичними обмеженнями. Робиться акцент на тому, що людину з інвалідністю слід розглядати незалежно від її дієздатності й корисності для суспільства, як об’єкт соціальної політики, що орієнтована на створення особі умов для максимально можливої реалізації всіх потенційних здібностей, інтеграції у суспільство. В той же час людину з інвалідністю слід розглядати не лише як об’єкт спеціальної освіти, реабілітаційних заходів, соціальної роботи, але й як активного об’єкта суспільного життя і творця своєї долі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-08

Як цитувати

Співак, В. (2025). Особливості психолого-педагогічної реабілітації осіб з психофізичними порушеннями. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), (21), 129–140. https://doi.org/10.32626/2413-2578.2023-21.129-140