Особливості проведення корекційно-логопедичної роботи при формуванні соціальної компетентності у дітей із загальним недорозвиненням мовлення
DOI:
https://doi.org/10.32626/2413-2578.2023-22.111-123Ключові слова:
корекційно-логопедична робота, соціальна компетентність, діти із загальним недорозвиненням мовленняАнотація
У статті окреслено особливості соціальної компетентності у дітей з загальним недорозвиненням мовлення та можливості проектної діяльності у формуванні соціальної компетентності. Визначено та науково обґрунтовано на основі компетентнісного та діяльнісного підходів зміст комплексної корекційно-логопедичної роботи, що включає проектну діяльність, як засіб формування соціальної компетентності. При цьому зазначено, що формування у дошкільника вмінь та навичок, необхідних для повноцінного спілкування – є основним завданням комплексної корекційно-логопедичної роботи. Також окремо відмічається, що враховуючи виявлені індивідуально-типові особливості (емоційно-особистісні особливості розвитку дитини, її мовленнєві та когнітивні можливості, наявність інтересу та бажання займатися), змінювалися акценти експериментального навчання (обсяг роботи, її інтенсивність, тривалість). Доведено, що у процесі міжособистісної комунікації, яка забезпечує обмін інформацією, нормалізуються соціальні контакти з оточуючими людьми (фахівцями, освітянами, батьками, однолітками).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Рішенням №132 від 18.01.2024р. Національної Ради України з питань
телебачення і радіомовлення присвоєно ідентифікатор медіа R30-02175.