ФОРМУВАННЯ ГРАФО-МОТОРНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ І ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • О.Б. Аль-Мраят

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2019-14.5-18

Анотація

У статті, базуючись на отриманих нами результатах провідних причин труднощів засвоєння графо- моторних навичок в учнів з аутизмом, представлено теоретичні засади напрямів інтенсифікації процесу їхнього 
корекційного формування. Розкриті шляхи подолання різних варіантів енергетичного дефіциту мозкової організації та характерних для більшості дітей, які брали участь в експерименті, значних труднощів у формуванні здатності усвідомлено програмувати графо- моторні дії , вибирати способи й умови їхньої реалізації, контролювати їх реалізацією, оперативно реагувати для визначення помилок і своєчасної їхньої корекції.

 

Біографія автора

О.Б. Аль-Мраят

аспірант ІV курсу факультету «Корекційна педагогіка та психологія» кафедри «Спеціальна психологія» Національного Педагогічного Університету ім.М.П.Драгоманова

Посилання

Al-Mrayat O. (2019). Fiatures of forming graphic skills of children with autism spectrum disorders (ASD) in the context of written language. Science and Education a New dimension, 2019, №2.

Ахутина Т., Пылаева Н. Диагностика развития зрительно-вербальных функций. – М.: Изддательский центр «Академия», 2003– С. 48-64.

Baron-Gohen, 1997. Is there “eye tongue”? Data from normal adults and adults with autism syndrome or Asperger syndrome. Simon Baron-Cohen, Sally Whewright and Teresa Jollif. Pages 311-331/Published Online: October 22, 2010.

Robert M. Joseph, Eunice Kennedy Shriver Center, Waltham, MA, USA.

Neuropsychological frameworks for understanding autism. International Review of Psychiatry (1999) 11, P.309 – 325.

Лурия А. Высшие корковые функции человека и их нарушения при локальных поражениях мозга / А.Р. Лурия – М.: 2012. – 432 с.

Тарасун В. Аутологія: теорія і практика. Підручник/ В.В. Тарасун – К.: «Вадекс», 2018. – 580 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-13

Номер

Розділ

Статті