ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Н.А. Гіренко
  • А.С. Часовська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2019-14.27-36

Анотація

Завдання інклюзивної освіти - створення відповідного освітнього середовища, яке б відповідало можливостям кожної дитини, незалежно від її психофізичного розвитку і вимагає підвищення компетентності педагогічних працівників. Тому питання підготовки фахівців-дефектологів, які б забезпечували процес навчання школярів з інтелектуальними порушеннями в інклюзивних класах загальноосвітніх шкіл є конче важливим. В ході нашого дослідження, ми уявили, що корекційні заходи, спрямовані на удосконалення сенсорної сфери учнів з особливими освітніми потребами на уроках праці підвищують ефективність трудової діяльності і готують дітей до самостійного життя. Дослідження дозволило прийти висновку про те, що учні з інтелектуальними порушеннями на уроках праці засвоюють сенсорні ознаки предметів. Тому удосконалення методичної майстерності педагогів на шляху формування у школярів сенсорної сфери, забезпечує ефективне засвоєння ними програмового матеріалу з трудового навчання.

 

Біографії авторів

Н.А. Гіренко

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри технологій спеціальної та інклюзивної освіти Донбаського державного педагогічного університету

А.С. Часовська

студентка 2 курсу факультету спеціальна освіта

Посилання

Бондар В.І., Ільченко А.М. (2009). Психолого-педагогічні основи розвитку дітей в системі М.Монтессорі: навч.пос. Полтава: РВВ ПДАА;

Ломов Б.Ф. (1972). Сенсорные и сенсомоторные процессы. М: Педагогика.;

Пальшкова І.О. (2011) Педагогіка: професійно-педагогічна культура вчителя: навчальний посібник К.: Видавничий Дім «Слово».

Снісаренко О.І. Диференціація як система навчання інтегрованих учнів і загальноосвітньому закладі. / О.І. Снісаренко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – Випуск 33: зб. Наукових праць / В-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. – 73-80.

Хохліна О.П. (2000). Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання дітей з порушеннями розумового розвитку. К: Педагогічна думка.; 6. Шинкаренко В.А. (2008) Професиональная компетентность педагога как условие повышения качества специального образования. «Спецыяльная адукацыя», 6, 3-5.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-13

Номер

Розділ

Статті