ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ЕМОЦІЙНИХ ПЕРЕЖИВАНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

Автор(и)

  • О.Б. Бєлова кандидат, педагогічних наук, старший викладач кафедри логопедії та спеціальних методик, Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Україна http://orcid.org/0000-0001-6162-4106

DOI:

https://doi.org/10.32626/2413-2578.2019-15.5-14

Ключові слова:

емоційні переживання, діти молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку.

Анотація

Стаття висвітлює науково-теоретичний аналіз вітчизняної та зарубіжної психолого- педагогічній літератури з проблеми дослідження розвитку емоційних переживань молодшими школярами з типовим психофізичним розвитком та з порушеннями мовлення.

Публікація присвячена вивченню емоційних переживань дітьми молодшого шкільного віку з типовим психофізичним розвитком та з порушеннями мовлення. Адаптовано діагностичну методику та проведено дослідження для вивчення емоційних переживань у дітей даного віку; проаналізовано та обґрунтовано матеріали наукового дослідження з особливостей розвитку емоційної сфери у дітей з порушеннями мовлення; висвітлено висновки та пропозиції щодо отриманих результатів.

Посилання

Бєлова.О.Б. (2018) Діагностика та корекція агресії у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення: Монографія. Кам’янець-Подільський: ПП Медобори 2006, 2017. 234 с.

Вилюнаса В. К., Гиппенрейтер Ю. Б. (1984) Психология эмоций. Тексты. Москва: Моск. ун-та, 1984. 288 с. Ізард К. Е (2000).Психология эмоций. СПб.: Питер, 464 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-08

Номер

Розділ

Статті