DOI: https://doi.org/10.32626/2413-2578.2019.15.5-14

ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ЕМОЦІЙНИХ ПЕРЕЖИВАНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

О.Б. Бєлова

Анотація


Стаття висвітлює науково-теоретичний аналіз вітчизняної та зарубіжної психолого- педагогічній літератури з проблеми дослідження розвитку емоційних переживань молодшими школярами з типовим психофізичним розвитком та з порушеннями мовлення.

Публікація присвячена вивченню емоційних переживань дітьми молодшого шкільного віку з типовим психофізичним розвитком та з порушеннями мовлення. Адаптовано діагностичну методику та проведено дослідження для вивчення емоційних переживань у дітей даного віку; проаналізовано та обґрунтовано матеріали наукового дослідження з особливостей розвитку емоційної сфери у дітей з порушеннями мовлення; висвітлено висновки та пропозиції щодо отриманих результатів.


Ключові слова


емоційні переживання, діти молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку.

Повний текст:

XML

Посилання


Бєлова.О.Б. (2018) Діагностика та корекція агресії у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення: Монографія. Кам’янець-Подільський: ПП Медобори 2006, 2017. 234 с.

Вилюнаса В. К., Гиппенрейтер Ю. Б. (1984) Психология эмоций. Тексты. Москва: Моск. ун-та, 1984. 288 с. Ізард К. Е (2000).Психология эмоций. СПб.: Питер, 464 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.